Miamiko

Miamiko

Dwujęzyczny sklep internetowy z kilkoma walutami, zintegrowany z systemem księgowym oraz najpopularniejszymi firmami kurierskimi.

Klient: Miamiko
Data: 1 September 2018
Usługi: E-Commerce,

Brief

Firma miała na celu rozpoczęcie sprzedaży zagranicznej przy jak najmniejszym nakładzie dodatkowej pracy przy jej bieżącej obsłudze

Stwierdziłem, że pierwszym krokiem będzie przeniesienie sklepu z dotychczasowej platformy (Woocommerce) na Prestashop, która domyślnie ma dużo więcej możliwości, jeśli chodzi o dostosowywanie sposobów wysyłki oraz płatności dla poszczególnych rynków.

Drugim krokiem było odpowiednie zintegrowanie sklepu z firmami kurierskimi, zewnętrznym magazynem obsługującym wysyłki oraz systemem sprzedażowym.

Rezultat?
  • Wzrost przychodów z internetowej sprzedaży zagranicznej o 134%
  • Obniżenie kosztów wysyłki zagranicznej nawet o 35%
  • Obsługa zamówień niemal z całej Europy
  • Ograniczenie czasu przeznaczanego na logistykę i księgowość do minimum

Dostosowany do urządzeń mobilnych

W sytuacji, kiedy większość użytkowników korzysta z urządzeń mobilnych, szczególnie ważne jest jej przystosowanie do wyświetlania również na mniejszych ekranach.

Na miamiko.com każdy element strony został zaprojektowany z myślą o responsywności – począwszy od strony głównej, przez produkty, aż do samego koszyka i procesu zamówienia.

Zastosowałem również prostą nawigację oraz system filtrów produktów, żeby jak najbardziej zmniejszyć liczbę kroków, które potencjalny klient musi wykonać w celu dokonania zakupu.